عطر و اتکلن

اسکراب پوست کف سر چیست؟ معرفی 2 شامپو اسکراب کف سر حرفه ای برای اسکراب خانگی

اسکراب سر اربن کر

اسکراب پوست کف سر برای از بین بردن پوست مرده سر، چربی های اضافی کف سر، شوره و آلودگی های کف سر به کار می رود. برای از بین بردن پوست های مرده و شوره در کوتاه ترین زمان بهترین راه استفاده از اسکراب کف سر است. بهترین اسکراب ها معمولا گیاهی بوده و هیچ گونه ماده شیمیایی مضری ندارند.

لایه برداری کف سر به شامپو اسکراب مناسب نیاز دارد به طوری که کار لایه برداری را به درستی انجام داده و در عین حال به پوست کف سر و ریشه های مو نیز آسیب نرساند. تعداد دفعات استفاده از اسکراب سر متفاوت است اما به طور معمول می توان هفته ای یک تا دو بار از این محصول استفاده کرد.

شامپو اسکراب برندهای شناخته شده و جهانی مانند URBANCARE بهترین عملکرد را در لایه برداری و سلامت پوست سر دارند. این محصولات در سالن های زیبایی و مراقبت از مو مانند سالن های کراتین مو، پروتئین تراپی مو و … بسیار پرطرفدار هستند. ما در ادامه سعی می کنیم دو محصول پرطرفدار از محصولات اسکراب سر برند اربن کر را به مخاطبان محترم معرفی کنیم.

روش اسکراب خانگی کف سر

اگر به دنبال اسکراب کف سر در خانه هستید و بدون رفتن به سالن های زیبایی مو می خواهید کار لایه برداری پوست سر را انجام دهید، خبر خوبی برای شما داریم. محصولات اربن کر برای مصارف خانگی نیز بسیار عالی است و بهترین عملکرد را بر روی زیبایی پوست سر و موی شما خواهد داشت. از مزیت های استفاده از محصولات برند و اورجینال گذراندن تست کیفیت با امتیاز بسیار بالا در عملکرد این محصولات است.

اسکراب کف سر اربن کر از بهترین و شناخته شده ترین شامپوهای اسکراب کف سر در سالن های زیبایی است. نکته مهمی که در انتخاب محصولات باید به آن توجه کنید، انتخاب محصول اصل و اورجینال است. متاسفانه برندهای مشهور همیشه مورد سواستفاده قرار گرفته و محصولات فیک و غیر اصل به صورت قاچاق به جای محصولات اورجینال وارد بازار می شوند. برای تهیه محصولات اورجینال برندهای مشهور در صنعت زیبایی و لوازم آرایشی بهتر است از طریق نمایندگی های برندهای جهانی برای خرید محصولات اقدام کنید.

معرفی بهترین اسکراب کف سر برند اربن کر

اسکراب سر چیست؟
اسکراب کف سر

اربن کر – urbancare از بهترین برندهای لوازم آرایشی و مراقبت از موی سر است. این برند در زمینه محصولات کراتین مو، ریباندینگ مو، پروتئین تراپی مو، بوتاکس مو و … محصولات بسیار عالی دارد که مورد توجه سالن های زیبایی سراسر جهان قرار گرفته است. سالن های زیبایی مو در ایران نیز به دنبال محصولات این برند هستند. استقبال بسیار خوب حرفه ای های صنعت زیبایی مو از محصولات این برند نشان دهنده کیفیت بالای این محصولات است. از بهترین و شناخته شده ترین محصولات این برند می توان به اسکراب های کف سر اربن کر اشاره کرد. در ادامه 2 محصول پرطرفدار از این برند را بیشتر معرفی خواهیم کرد.

معرفی شامپو اسکراب سر کافئین اوربان

معرفی شامپو اسکراب سر کافئین اوربان

پرطرفدارترین محصول در سایت بانوکازمتیک ایران برای سالن های ریباندینگ مو و کراتین مو است. از مهم ترین ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از بین بردن پوست مرده سر
  • تقویت ریشه مو و بهبود سلامت پوست کف سر
  • بهبود گردش خون
  • مناسب برای انواع مو
  • تنظیم چربی کف سر و کاهش ریزش مو
  • افزایش درخشندگی طبیعی موها
  • گیاهی و بدون سیلیکون و پارابن
  • حاوی کراتین، بیوتین، کافئین و کریستال های نمک
  • و …

برای مشاهده سایر ویژگی های شامپو اسکراب سر کافئین و خرید این محصول به صفحه شامپو اسکراب سر کافئین اوربان از سایت بانوکازمتیک ایران مراجعه بفرمایید.

معرفی اسکراب کف سر حاوی چای سبز و لیمو اربن کر- 200gr

معرفی اسکراب کف سر حاوی چای سبز و لیمو اربن کر

از بهترین اسکراب های کف سر موجود در بازار جهانی است. استفاده از این محصول بهترین راه حل برای از بین بردن آلودگی های کف سر، پوست های مرده و تقویت گردش خون در کف سر است. رایحه این محصول بسیار دلنشین است و خستگی شما در حین حمام کردن از بین خواهد برد.

از بهترین ویژگی های اسکراب کف سر حاوی چای سبز و لیمو اربن کر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حجم دهنده مو سر
  • کنترل چربی مو و چربی کف سر
  • رفع شوره سر
  • تقویت کننده ریشه مو سر
  • فاقد پارابن و سیلیکون
  • مناسب برای انواع مو
  • و …

برای تهیه شامپو اسکراب اوربن کر اصل و اورجینال حاوی رایحه چای سبز و لیمو می توانید به صفحه اسکراب کف سر حاوی چای سبز و لیمو اربن کر از سایت بانوکازمتیک ایران مراجعه بفرمایید.

نحوه سفارش و خرید اسکراب کف سر اوربن کر - urbancare

یکی از بهترین راه ها برای تهیه محصولات آرایشی و بهداشتی اصل خرید مستقیم از برندهای معتبر در نمایندگی های برندها در ترکیه است. ما در فروشگاه بانوکازمتیک تمام محصولات را به صورت مستقیم و بدون واسطه از معتبرترین فروشگاه های خارجی تهیه می کنیم بنابراین تضمین کیفیت و اصل بودن محصولات خریداری شده بر عهده فروشگاه بانوکازمتیک است. شما می توانید با خیالی آسوده محصولات مورد نظر خود را به صورت اورجینال و با قیمت مناسب خریداری کنید.

سفارش محصول در فروشگاه آنلاین بانوکازمتیک ایران بسیار آسان است. کافی است محصول مورد نظر را انتخاب کرده و آن را به سبد خرید خود در سایت اضافه کنید بعد از انتخاب محصولات، مشخصات خود را به عنوان خریدار تکمیل کرده و هزینه سفارشات را به صورت آنلاین و از طریق درگاه معتبر بانکی که به سایت متصل است پرداخت خواهید کرد. بعد از پرداخت هزینه و تایید سفارش، محصول شما آماده ارسال شده و در کوتاه ترین زمان برای مشتری ارسال خواهد شد.

اگر برای تهیه محصولات به تعداد بالا و دریافت تخفیف به مشاوره نیاز دارید و یا می خواهید مشاوره رایگان قبل از خرید دریافت کنید می توانید با شماره تلفن های موجود در سایت تماس گرفته و با مشاورین ما در بانوکازمتیک در ارتباط باشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *