عطر و اتکلن

بهترین مارک های شامپو کراتین مو و ماسک مو بدون فرمالدئید

معرفی بهترین محصولات کراتین مو

کراتین تراپی و پلکس تراپی مو از روش های مدرن برای درمان خشکی مو، وزی و بدحالتی مو سر است که در سال های اخیر مورد توجه بانوان ایرانی نیز قرار گرفته است. اگر منصفانه بخواهیم به بررسی روش های زیبایی مو مانند کراتین تراپی بپردازیم، هر روشی در کنار مزایایی که دارد ممکن است یک سری معایب نیز داشته باشد.

کراتین تراپی نیز از این قاعده مستثنی نیست. وجود فرمالدهید در مواد کراتین مو برای سلامتی انسان مضر است. مواد کراتین مو حاوی فرمالدهید در مجاورت با حرارت بالا که لازمه کار کراتین تراپی است، گاز مضر و با بوی قوی را از خود ساطع می کند که تنفس آن برای انسان مضر است.

در سال های اخیر شامپو کراتین و ماسک موهای بدون فرمالدهید به بازار عرضه شده است که می تواند مضررات این ماده شیمیایی را تا حد امکان کاهش دهد.

برای کراتین تراپی ابتدا بهتر است جنس و نوع موی خود را بشناسید سپس با توجه به جنس مو، شامپو کراتین مو و روش کراتین تراپی را انتخاب کنید. به طور مثال برای موهای وز و فر در کراتین تراپی از روش متفاوتی نسبت به موهای دکلره شده استفاده می شود.

پروفیت پلکس پرایم PRIME PROFIT PLEX بهترین ماسک مو برای کراتین تراپی موهای دکلره شده

پروفیت-پلکس-پرایم--01

ماسک مو پروفیت پلکس پرایم دارای ترکیبات اسید آمینه طبیعی و کلاژن است که برای تقویت ساقه مو ، ترمیم و بازسازی موهای آسیب دیده در اثر دکلره بسیار مناسب است.

یک از بهترین روش های استفاده از این ماسک مو، ترکیب آن با دکلره در زمان رنگ کردن مو سر است. برای تقویت زیبایی و مراقبت بیشتر از موهای کراتین شده در سالن های کراتین مو نیز استفاده از این محصول توصیه می شود.

پلکس پرایم فاقد فرمالدهید، فاقد سیلیکون و فاقد سولفات است و بنابراین بدون هیچگونه نگرانی از عوارض این محصول می توان آن را استفاده کرد. برند پرایم PRIME محصول کشور برزیل است. برای خرید پروفیت پلکس پرایم 600 میلی لیتر به صورت اصل و اورجینال می توانید از طریق فروشگاه آنلاین بانوکازمتیک ایران اقدام فرمایید.

کراتین بیوتانیکس پرایم Bio tanix Prime مخصوص مو نچرال

ماسک-مو-پروفیت-پلکس-پرایم--01

شامپو کراتین بیوتانیکس پرایم از محصولات پرفروش برند پرایم محصول کشور برزیل است. این شامپو بهترین گزینه برای کراتین تراپی موهای طبیعی و نچرال است. این شامپو کراتین آبرسان قوی مو سر است، درخشندگی و نرمی مو را بسیار بهتر کرده و برای ترمیم موهای آسیب دیده یک  گزینه عالی است.

کراتین بیوتانیکس پرایم نیز فاقد فرمالدهید، فاقد سولفات و بدون بو و بدون گاز است. برای استفاده انواع مو طبیعی و رنگ کرده سالم مناسب است و از بهترین ویژگی این شامپو کراتین مو می توان به ارگانیک بودن و کاملا طبیعی بودن این محصول اشاره کرد.

برای نتیجه گیری بهتر در کراتین تراپی مو و پلکس تراپی مو بهتر است طبق دستور العمل درج شده روی محصول از کراتین بیوتانیکس پرایم Bio tanix Prime استفاده کرد.
کراتین تراپی با استفاده از این محصول می تواند احیای مو 100 در صدی و صافی مو 100 در صدی را تا 10 ماه برای موهای طبیعی تضمین کند.

کراتین مو رویال گلد ۲۴ عیار بئوکس مناسب کراتین تراپی موی سر خانم ها و آقایان

کراتین-مو-رویال-گلد-۲۴-عیار-بئوکس--01

یک دیگر از بهترین شامپوهای کراتین مو و ماسک مو موجود در بازار جهانی ، کراتین مو رویال گلد ۲۴ عیار بئوکس است. این شامپو پایه ژل داشته و باعث جذب بهتر مواد مغذی موجود در شامپو توسط بافت مو خواهد شد.

کراتین مو رویال گلد علاوه بر محصول تکی به صورت کیت شامپو‌ و ماسک موی رویال گلد beox نیز به بازار عرضه می شود.

این محصول نیز مانند سایر محصولات کراتین موی برند مشهور بئوکس برزیل فاقد فرمالدهید، فاقد سیلیکون و فاقد سولفات است. برای ترمیم الیاف موهای آسیب دیده، بهبود درخشندگی، نرمی و کراتین مو و همچنین برای درمان زبری مو و موخوره می تواند یک انتخاب بسیار مناسب باشد.

شامپو کراتین مو رویال گلد beox از انتخاب های اصلی سالن های کراتین مو حرفه ای است که رضایت مشتری اولویت اول آن هاست. همه کراتین کاران حرفه ای مو با این برند جهانی و به ویژه با شامپو‌ و ماسک موی رویال گلد beox آشنا هستند.

این محصول رضایت 100 در صدی مشتریان کراتین مو را به همراه خواهد داشت. اگر شما نیز موهای کراتینه شده دارید برای افزایش ماندگاری و نرمی موهای سرتان می توانید از این شامپو استفاده کنید. این محصول به تنهایی می تواند بین 10 تا 12 ماه نرمی و صافی دائمی مو را تضمین کند.

شامپو‌ موی رویال گلد beox برای استفاده بانوان و آقایان مناسب است و برای انواع مو مانند موهای دکلره شده، موهای کراتینه، موهای رنگ شده سالم و حتی موهای طبیعی و نچرال نیز توصیه می شود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *